سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۷ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نرده سنگی

محافظ تراس می تواند از جنس استیل، فلز، چوب، انواع سنگ پله، شیشه، کابلی، … و یا ترکیبی از این مصالح باشد. اما چرا نرده سنگی در بین پرفروش ترین متریال ها برای ساخت محافظ می باشد؟ در حال حاضر نرده سنگی یا صراحی سنگی بهترین و محکم ‌ترین نوع محافظ در بین حفاظ ‌های دیگر می ‌باشد. زیرا دارای طول عمر و مقاومت بالا است. از دیگر خصوصیات نرده سنگی می‌ توان به خاصیت ضد حریق بودن آن، قابلیت شست‌و‌شو، مقاومت در برابر رطوبت، در برابر نور خورشید اشاره کرد.

همچنین طراحی زیبا و قابل انطباق با نماهای مختلف ساختمان، در کنار کیفیت مواد اولیه استفاده شده از دیگر علل پرطرفدار بودنِ نرده سنگی بالکن می باشد. نرده های سنگی انواع مختلفی از طرح، شکل و ارتفاع دارند. طرح های مربع، گرد و یا ترکیبی از این دو، یا طرح های خاص و قابل نورپردازی. همچنین صراحی با سنگ ‌های مختلفی تولید می ‌شود که بهترین آنها عبارت است از سنگ تراورتن.

امروزه کمتر ساختمانی را می بینید که تراس یا بالکن نداشته باشد. و نرده سنگی از رایج ترین متریال هایی است که برای ساخت محافظ تراس از آن استفاده می شود. تراس که معادل ایرانی آن بهار خواب است به فضایی بدون سقف در معماری گفته می شود. مساحت تراس ربطی به مساحت کل آپارتمان ندارد و برای اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب می باشد. همچنین بسته به ارتفاع تراس می توان اطراف آن را محافظ قرار داد. با این حال چه ارتفاع کم باشد چه زیاد، بسیاری از طراحان برای تراس نرده قرار می دهند.

چراکه تراس یا بالکن بدون نرده نمای شیکی ندارد و زیبایی‌اش کامل نیست. نصب یک ردیف نرده در مقابل فضای تراس خانه می ‌تواند هم جنبه حفاظتی و ایمنی داشته باشد و هم زیبایی ‌اش را دو چندان کند. انتخاب متریال مناسب برای نرده یا محافظ تراس در وهله اول براساس سبک معماری انجام می گیرد. 

source: قیمت نرده سنگی تراس

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ گرانیت کف

برای کفپوش کردن ساختمان ها، انواع سنگ گرانیت و مرمریت با استقبال بیشتری مواجه هستند؛ مرمریت ها به دلیل زیبایی فوق العاده شان و گرانیت ها به دلیل مقاوت بسیار زیادی که دارند. سنگ گرانیت یک سنگ آذرین درونی است که در شرایط بسیار سختی تشکیل می شود. به همین دلیل مقاومت زیادی دارد. سنگ گرانیت نطنز هم در چنین شرایطی ایجاد می شود و جز باکیفیت ترین گرانیت های دنیا به حساب می آید. 

این سنگ دارای ۲ رنگ زمینه می باشد. گرانیت نطنز سفید و مشکی، که هر دو هم از پرطرفدارترین سنگهای کف هستند. سنگ گرانیت نطنز مشکی، ازجمله سنگ های گرانیت تیره با زمینه سیاه و دانه های بلوری ریز طوسی رنگ می باشد. و از آنجایی که از چندین معدن استخراج می گردد، دارای زمینه ی مشکی تا نوک مدادی است.

گرانیت سفید نطنز دارای زمینه رنگی سفید بوده که بر روی سطح آن دانه ‌های قهوه‌ای مایل به مشکی ریز مشاهده می شود. و به دلیل وجود این دانه ها، گرانیت گل پنبه ای هم معروف هستند. گرانیت نطنز از محکم ترین درجه تا ضعیف ترین درجه سورت بندی می شوند.

source: خرید سنگ کف گرانیت نطنز

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

قیمت سنگ نما

یکی از متریالی هایی که کاربرد فراوانی هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی دارد، سنگ ساختمانی می باشد. شاید هیچ مصالحی مانند سنگ نما نباشد که علاوه بر زیبایی طبیعی، از مقاوم ترین آنها هم باشد. همچنین از این سنگهای ساختمانی می توان در همه ی سبک های معماری از جمله مدرن، رومی، سنتی، … استفاده کرد.
متریالی که در قسمت خارجی ساختمان استفاده می شود، در برابر عوامل تخریب زیادی قرار دارد. از جمله: تغییرات آب وهوا – مانند سرد و گرم شدن هوا، بارش باران، برف، …-، تابش نور خورشید، آلودگی هوا، … . به همین دلیل نمی توان هر متریالی را استفاده کرد. سنگ نما ای که قرار است در قسمت بیرونی ساختمان استفاده کنیم باید ویژگی های زیر را داشته باشد.
مقاومت در برابر نور خورشید، مقاومت در برابر نفوذ آب تا با مرور زمان خرد نشوند، دارای خلل و فرج باشند و به ملات به خوبی بچسبد، به راحتی تمیز شود. بنابراین باید برای این قسمت از سنگ هایی استفاده شود که در مدت زمان کم و به راحتی تمیز شوند. سنگ اسلب، به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگ، راحت تر تمیز می شود تا سنگ های تایل.
تقریبا نمای خارجی ساختمان شامل تمام قسمت هایی است که جز نمای داخلی به حساب نمی آیند. این قسمت ها عبارت اند از: نمای خارجی یا بیرونی ساختمان، محوطه و فضای سبز، پله و راه پله بیرونی، پارکینگ هایی که جزیی از حیاط هستند، دیوارها و سنگفرش بیرونی ساختمان، … . ذکر این نکته در اینجا خالی از لطف نیست که کاربرد سنگ ساختمانی در فضای سبز شامل آّبنما، نیمکت، راه عبور برای رفتن به باغچه، تزیین قسمتی از کف باغچه، … است.
در بین سنگ های ساختمانی مرمریت، مرمر، تراورتن، گرانیت، اونیکس، … سنگ های تراورتن و گرانیت از همه مقاومت تر هستند. اما تنوع رنگ و زیبایی سنگ تراورتن از سنگ گرانیت بیشتر است. زیرا سوالی که زیاد مطرح می شود این است که نمای خارجی شامل چه قسمت هایی از ساختمان می باشد و از سنگ نما در کجای این قسمت ها می توان استفاده کرد؟ 
در مقاله انواع نمای خارجی سنگی ساختمان در ایران کدام اند؟ به طور مفصل درمورد رایج ترین نماهای خارجی مورد استفاده در ایران پرداخته ایم؛ اما سنگ نمای مناسب برای آنها چیست؟ حتما به این نکته توجه کردید که قبل از اینکه به هر مکان یا ساختمانی که قرار است وارد شویم، اول نمای خارجی ساختمان را برانداز می کنیم.
و بر اساس برداشتی که از نمای خارجی ساختمان می کنیم، تصوراتی درمورد نمای داخلی، افرادی که در آن ساختمان هستند، طرز تفکر سازنده یا صاحب ساختمان، … به صورت ناخودآگاه در ذهن ما شکل میگیرد. مثلا اگر از نمای خارجی لذت ببریم با دید مثبت به ساختمان وارد می شویم و توقع داریم با افرادی رو به رو شویم که خوش برخورد، خوش پوش، گرم، … باشند. برعکس همین موضوع هم اتفاق می افتد.
source: کاربرد سنگ نما و ویژگی های آن

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ نراورتن

اصلی ترین کاربرد سنگهای تراورتن برای برای نمای ساختمان و سنگ نما می باشد. بنابر گزارش ها حدود ۱۰% از معادن سنگهای طبیعی در کل کشور، به معادن سنگهای تراورتن اختصاص دارد. و بخش اعظمی از این معادن در استان اصفهان قرار دارند. تعداد زیاد معدن ها موجب می شود که سنگ های تراورتن تنوع بسیار زیادی داشته باشند.

درنتیجه این محصول دارای ویژگی هایی متمایز کننده ای مانند مقاومت بالا، صیقل پذیری تنوع رنگی قابل قبول، زیبایی ظاهری منحصر به فرد، … می باشد. تراورتن ها به دلیل اینکه از رسوبات چشمه های آب گرم، تشکیل می شوند، مقاومت بالایی دارند. علاوه بر این، تشکیل شدن در چنین شرایطی باعث می شود که در سطح تراورتن استون سوراخ هایی ایجاد شود.

وجود خلل و فرج، چسبندگی این سنگ را بالا برده است. درنتیجه به راحتی می توان از آن در ارتفاع زیاد استفاده کرد. افزون بر این چگالی پایین آن در کاهش وزن اضافی ساختمان نیز مؤثر است. همچنین سنگهای تراورتن تنها سنگ ساختمانی ای است که ساختار لایه به لایه دارد. و منوط به نحوه برش کوپ سنگ از معدن، تراورتن ها به دو روش موج دار و بی موج فراوری می شوند.

به علاوه تراورتن استون نقش نسبتا خوبی در عایق صوتی، گرمایی و سرمایی دارد. بنابراین از بهترین مصالح برای پوشش دیوار های ساختمان به حساب می آید. کاربرد رایج دیگر تراورتن استون برای کفپوش می باشد. سطح غیر یکدست آن که ناشی از وجود خلل و فرج می باشد، باعث می شود از سر خوردن افراد جلوگیری کند.

پس، از این محصول برای کف آشپزخانه‌، راهروها، سرویس‌های بهداشتی، حیاط، اتاق ها و پذیرایی، راه پله می‌توان بهره گرفت. و از آن با توجه به نوع طرح و رنگ آن در دکوراسیون و فضای مورد نظر استفاده کرد. به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سنگهای طبیعی که برای ساختمان سازی استفاده می شود، سنگ تراورتن می باشد.

source: چند مورد از کاربرد سنگ تراورتن

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

ستگ ساختمانی

استقبال از میز های غذا خوری ساخته شده با سنگ ساختمانی، در چندین سال اخیر بسیار زیاد شده است. میز ناهارخوری یکی از مهمترین اقلام در دکوراسیون داخلی به حساب می آید. بنابراین دقت در انتخاب میز مناسب باعث می شود تا یک فضای داخلی زیبا و دلنشین را داشته باشید. افزون بر این، از آن جا که میز ناهار خوری برای صرف غذا مورد استفاده قرار می ‌گیرد، زیبایی و قشنگی آن در هنگام غذا خوردن، دلنشین بوده و باعث ایجاد حس خوب در افراد می ‌شود.

از انواع سنگ های مرمر، مرمریت، سنگ چینی، گرانیت برای میز سنگی غذا خوری استفاده میشود. یکی دیگر از پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین سنگهای مورد استفاده در میز سنگی ناهار خوری، سنگ مرمریت است. این سنگ تنوع بی شماری در طرح و رنگ دارد و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا از خود نشان میدهد.

اگر در ساخت میز از سنگ مرمریت، از پایه های فلزی استفاده شود، محصول نهایی بسیار زیبا و چشم نواز می شود. همچنین سنگ مرمر قابلیت عبور نور از خود را دارد. درنتیجه با نور پردازی مدرن و زیبا، میز غذا خوری ای خواهید داشت که مختص خودتان است. سنگ چینی هم از خانواده سنگ مرمریت بوده که دارای تنوع رنگ پایینی است. و معمولا به رنگ سفید و یا رنگ سفید با هاله یا رگه‌ های زرد می ‌باشند.

سنگ گرانیت ساختاری یکپارچه و همگن دارد که باعث شده است دوام و استحکام فوق العاده داشته باشد، به همین دلیل است که در فضاهای بیرونی و مکان های عمومی از این سنگ به میزان زیادی استفاده میشود. سنگ گرانیت صیقلی و براق است و با انعکاس نور جلوه ای دو چندان خواهد داشت. به خصوص رنگهای مشکی آن. و فراموش نکنید پایه های میزهای سنگی در زیبایی، تناسب و تحمل وزن میز اهمیت زیادی دارند. پایه ها می توانند چوبی، فلزی و یا از جنس خود سنگ باشند. اما معمولا نوع فلزی انتخاب بهتری است.

source: بهترین میز ناهار خوری سنگی

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ گرانیت دیوار

ویژگی های سنگ ساختمانی در انتخاب سنگ مناسب برای دیوار مهم می باشد. زیرا به علت مجاور بودن سنگ ساختمانی در این فضاها با تغییرات آب و هوا، مشکلات اکسیده شدن، هوازدگی، رطوبت، … به مرور زمان از بین می روند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای دیوار سنگی حیاط از سنگ گرانیت استفاده می کنند.

سنگ گرانیت به مقاومت بالا مشهور هست. از این سنگ به خاطر وزن زیاد آن کمتر برای نما استفاده می شود ولی تنوع طرح و رنگ زیادی دارد. ساخت یک ساختمان با کیفیت و استاندارد تابع به کارگیری مصالح با کیفیت می باشد.

این مساله بسیار مهمی است که همه ما به اهمیت آن واقف هستیم. قطعا ساخت دیوار سنگی برای حیاط هم از این موضوع مستثنا نیست. بخصوص که با ساخت دیوار مقاوم و با استفاده از فضاسازی می توان نمای بسیار خاصی به کل ساختمان داد.

علاوه بر این دیوار حیاط، جدا کننده فضای بیرونی و خارجی ساختمان به حساب می آید. پس زیبایی فاکتور بعدی است که باید در انتخاب مصالح مورد استفاده برای دیوار های ساختمان به آن توجه کرد.

source: بهترین سنگ گرانیت برای دیوار حیاط

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ نما

مهمترین مساله برای شروع و پیشرفت در امور ساختمان سازی و خرید سنگ ساختمانی، میزان بودجه و نحوه مدیریت آن می باشد. حال اگر ساختمان به گونه ای طراحی شده است که از سنگ ساختمانی برای احداث نمای خارجی آن استفاده شود، بودجه بندی اهمیت بیشتری هم پیدا می کند.

معمولا اولین کاری که هر فردی در دیدارهای اول انجام می دهد، قضاوت کردن از روی ظاهر می باشد. جالب است که صنعت ساختمان سازی، به ویژه بخش سنگ نما، هم از این امر مستثنی نیست. چراکه هر فردی که پا به ساختمان می گذارد، اولین قسمتی که می بیند، نمای بیرونی آن می باشد.

و براساس همان نما، سلیقه مالکان و ساکنان آن، نمای داخلی، … را هم از مدنظر می گذرانند. به همین دلیل است که نوع سبک نمای خارجی ساختمان و متریالی که برای ساخت آن استفاده می شود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

اگر دست شما در میزانِ هزینه کردن باز است پس فاکتور مهم، زیبایی سنگ نما می باشد. در غیر این صورت قیمت سنگ مهمتر می شود. و در پایان به این نکته اشاره کنیم که خارج از نوع کاربری و مقاومت سنگ ساختمانی، سنگهای مرمریت، مرمر، آنتیک، کوارتز، سنگ تراورتن و در انتها گرانیت ها زیباترین سنگهای ساختمانی طبیعی هستند.

در بین مصالح مورد نیاز برای ساختن نما، سنگ تراورتن جایگاه ویژه ای دارد. زیرا علاوه بر ویژگی های خاص و منحصربه فردی که سنگ های طبیعی دارند، به کار بردن سنگ نما برای دید خارجی سازه، جلوه ای بسیار لوکس به ساختمان می دهد.

اما نمی توان گفت گران ترین سنگها کدام اند، چرا که همانطور که اشاره کردیم، قیمت گذاری سنگهای طبیعی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. طبیعتا این سنگها از قیمت بالاتری برخوردارند. اگر رنگ زمینه آنها از رنگهای کمیاب باشد که قیمت بالاتر می رود. پس در پاسخ به این سوال که قیمت سنگ نما مهمتر است یا زیبایی سنگ؟ باید بگوییم درحقیقت هیچ کدام. مساله مهم میزان بودجه شما است.

source: زیبایی سنگ نما یا قیمت آن

  • mellat sang