سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید سنگ

زمانی که به قصد خرید سنگ ساختمانی به بازار سنگ مراجعه می کنید با بی نهایت سنگ طبیعی روبه رو می شوید. و انتخاب سنگ مناسب برایتان بسیار مشکل می شود. و در این مرحله است که از خودتان میپرسید کدام سنگ کیفیت بهتری دارد؟

بس بهتر است قبل از اینکه به بازار سنگ مراجعه کنید، اطلاع پیدا کنید که در زمان خرید سنگ باید به چه نکاتی توجه کنید. قبل از ادامه صحبت لازم است اشاره کنیم نکاتی که در ادامه به آنها می پردازیم درمورد سنگهای ساختمانی طبیعی است، نه سنگهای مصنوعی.

میزان جذب آب:از آنجایی که سنگ ساختمانی یک متریال طبیعی است درنتیجه جذب آب و رط.بت دارد. اما میزان جذب آب در همه سنگهای ساختمانی طبیعی به یک میزان نمی باشد. به طور مثال میزان جذب آب در سنگهای تراورتن کمتر از سنگ های مرمریت است.این نکته زمانی اهمیت پیدا میکند که قصد استفاده از سنگ در مکان هایی را دارید که در تماس زیاد با آب هستند. مانند سرویس بهداشتی، حمام، حیاط، … . نکته دیگری که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که در بین سنگهای یک خانواده هم میزان جذب آب متفاوت است

رنگ سنگ: انواع سنگ نما ساختمانی از تنوع رنگ زمینه بسیار زیادی برخوردار هستند. اما رنگ زمینه در برخی از سنگها به مرور زمان و به ویژه در زیر تابش نور خورشید تغییر رنگ می دهند.

مقاومت فشاری: ویژگی بسیار مهم در سنگهای ساختمانی میزان مقاوت فشاری است که در هر سنگ ساختمانی هم متفاوت است. درنظر داشته باشید مقاومت فشاری سنگ برای استفاده در نمای ساختمان و میزان مقاومت فشاری سنگ کف متفاوت است. زیرا فشار هایی که به سنگ طبیعی در این ۲ مکان وارد می شود متفاوت است.

نوع کاربری سنگ: مکان مورد استفاده از سنگ ساختمانی طبیعی نکته بسیار مهمی است که باید یه آن خیلی توجه کرد. زیرا هر سنگی برای استفاده در تمام قسمت های ساختمان مناسب نیست.

source: خرید مستقیم سنگ ساختمانی

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

قیمت سنگ کف حیاط

سنگ کف

از جمله مکان هایی که خرید سنگ ساختمانی برای ساخت آن بهترین متریال است، باغچه و فضای سبز است. زیرا فضای سبز مکانی است که در آن رطوبت و آب فراوان وجود دارد.

همچنین باغچه به دلیل قرار گرفتن در فضای باز، در برابر عوامل تخریب زا قرار دارد. به طور مثال سرد و گرم شدن هوا، آلودگی هوا، تابش خورشید، … درنتیجه باید از متریالی استفاده کرد که بتواند در برابر این عوامل مقاوم باشد.

علاوه بر این حیاط و باغچه از مکان های پردد هستند؛ و جایی هستند که افراد برای استراحت و آرامش وارد آن می شوند (مخصوصا باغچه). بنابراین باید مصالحی را برای کف آن بکار برد که با قدم گذاشتن بر روی آن احساس بدی منقل نشود.

به همین دلیل است که سنگ ساختمانی بهترین گزینه برای این کار می باشد. اما در بین سنگهای ساختمانی برای فضای سبز، سنگهایی هستند که در مقایسه با سنگهای دیگر مناسب تر هستند.

سنگ ریزه: سنگ ‌ریزه از شکستن و خرد شدن بلوک های طبیعی در معدن به وجود می آید. اندازه سنگ ریزها بین ۲ تا ۶۴ میلی‌متر است و معمولا سنگ ریزه را کنگلومرا می نامند. از آنجایی که سنگ‌ ریزه از سنگ نما طبیعی تشکیل می شود، در رنگ ‌ها و بافت‌های مختلفی وجود دارند که می توان نزدیک ترین به سلیقه تان را انتخاب کنید.

سنگ تراورتن: سنگ تراورتن یک سنگ متخلخل رسوبی است با مقاومت بسیار بالا. و این مقاومت را مدیون حفره هایی است که در بافت سنگ موجود است.

سنگ گرانیت: سنگ گرانیت هم مانند سنگ تراورتن از سنگهای ساختمانی با مقاومت بسیار زیاد به حساب می آید. تفاوتی که گرانیت ها با تراورتن ها دارند در بافت آنها می باشد.

source: قیمت سنگ کف حیاط

  • mellat sang