سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

  • ۰
  • ۰

سنگ نما

مهمترین مساله برای شروع و پیشرفت در امور ساختمان سازی و خرید سنگ ساختمانی، میزان بودجه و نحوه مدیریت آن می باشد. حال اگر ساختمان به گونه ای طراحی شده است که از سنگ ساختمانی برای احداث نمای خارجی آن استفاده شود، بودجه بندی اهمیت بیشتری هم پیدا می کند.

معمولا اولین کاری که هر فردی در دیدارهای اول انجام می دهد، قضاوت کردن از روی ظاهر می باشد. جالب است که صنعت ساختمان سازی، به ویژه بخش سنگ نما، هم از این امر مستثنی نیست. چراکه هر فردی که پا به ساختمان می گذارد، اولین قسمتی که می بیند، نمای بیرونی آن می باشد.

و براساس همان نما، سلیقه مالکان و ساکنان آن، نمای داخلی، … را هم از مدنظر می گذرانند. به همین دلیل است که نوع سبک نمای خارجی ساختمان و متریالی که برای ساخت آن استفاده می شود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

اگر دست شما در میزانِ هزینه کردن باز است پس فاکتور مهم، زیبایی سنگ نما می باشد. در غیر این صورت قیمت سنگ مهمتر می شود. و در پایان به این نکته اشاره کنیم که خارج از نوع کاربری و مقاومت سنگ ساختمانی، سنگهای مرمریت، مرمر، آنتیک، کوارتز، سنگ تراورتن و در انتها گرانیت ها زیباترین سنگهای ساختمانی طبیعی هستند.

در بین مصالح مورد نیاز برای ساختن نما، سنگ تراورتن جایگاه ویژه ای دارد. زیرا علاوه بر ویژگی های خاص و منحصربه فردی که سنگ های طبیعی دارند، به کار بردن سنگ نما برای دید خارجی سازه، جلوه ای بسیار لوکس به ساختمان می دهد.

اما نمی توان گفت گران ترین سنگها کدام اند، چرا که همانطور که اشاره کردیم، قیمت گذاری سنگهای طبیعی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. طبیعتا این سنگها از قیمت بالاتری برخوردارند. اگر رنگ زمینه آنها از رنگهای کمیاب باشد که قیمت بالاتر می رود. پس در پاسخ به این سوال که قیمت سنگ نما مهمتر است یا زیبایی سنگ؟ باید بگوییم درحقیقت هیچ کدام. مساله مهم میزان بودجه شما است.

source: زیبایی سنگ نما یا قیمت آن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی