سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سنگ مرمریت صادراتی

سنگ مرمریت

خاک ایران از غنی ترین خاک های دنیا به حساب می آید. به همین دلیل دارای معادن سنگ ساختمانی زیادی می باشد. به ویژه سنگ مرمریت، تراورتن و گرانیت.

افزون بر فراوانی معادن سنگ طبیعی در ایران، سنگهای ایرانی از باکیفیت ترین سنگهای ساختمانی در دنیا می باشند. و از آنجایی که سنگ ساختمانی از اصلی ترین مصالح ساختمانی می باشد، خواستاران سنگ ایران هم زیاد هستند.

اما در چنین موقعیتی سنگ ایران سهم کمی از بازار جهانی سنگ ساختمانی را در اختیار دارد. و دلیل آن هم تحریم هایی است که ایران با آنها روبه رو است.

با این حال و با وجود تحریم ها تعدادی از سنگهای ایران هستند که به کشورهای دیگر صادر می شوند. سنگ مرمریت، تراورتن، مرمر و چینی، … از جمله ی این سنگ ها هستند. و در بین این سنگهای ساختمانی، سنگ مرمریت از توجه بیشتری برخوردار است. دلایل متعددی برای صادرات بیشتر سنگهای مرمریت وجود دارد که آنها را در زیر بیان کردیم.

سنگ مرمریت صادراتی

اگر بخواهیم از زیباترین سنگهای طبیعی نام ببریم، بدون شک سنگهای مرمریت در بالای این لیست قرار می گیرند. زیرا هم تنوع رنگ بسیار زیادی دارند و هم طرح های جذاب و خاص.

و این موضوع در اینجا اهمیت پیدا می کند که امروزه استفاده از سنگ ساختمانی در طراحی دکوراسیون داخلی در حال گسترش است. حتی در ساخت لوازم و مبلمان خانه. درنتیجه شاید نتوان سنگی به زیبایی سنگ مرمریت برای این منظور پیدا کرد. به خصوص که تقریبا هر رنگی که مدنظرتان باشد را می توان در سنگهای مرمریت پیدا کرد.

ویژگی مهم دیگری که سنگ مرمریت دارد، صیقلی بودن سطح آن است. هرچند که سنگهای ساختمانی دیگر مانند گرانیت ها هم دارای سطح صیقلی هستند اما به اندازه مرمریت ها براق نیستند.

source: سنگ مرمریت صادراتی

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

انواع شومینه

شومینه سنگی

در مقالات قبل در مورد کارهای تزیینی که با استفاده از سنگ نما ساختمانی می توانیم انجام دهیم صحبت کردیم. کارهایی مانند ساخت ستون سنگی، صراحی، آبنما های بی نهایت زیبا، … . اما در این ایجا قصد داریم درمورد شومینه یا بخاری دیواری به گفت و گو بپردازیم. زیرا شومینه هم در نمای سنتی کاربرد دارد و هم در نمای مدرن.

شومینه از قدیمی ترین کارهای دکوراتیوی بوده که در داخل خانه استفاده می شده است. هرچند که در ابتدا شومینه وسیله تزیینی نبوده و فقط برای ایجاد گرما آن را می ساختند. اما امروزه تنها گرمایش شومینه مهم نیست، بلکه زیبایی آن هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

علاوه بر کارایی شومینه، در گذشته آن را با سنگ های طبیعی بی قواره می ساختند. مانند سنگ های بزرگ رودخانه. اما در چند سال اخیر به دلیل اینکه زیبایی شومینه هم مورد توجه قرار گرفت، متریال مورد استفاده برای ساخت شومینه هم تغییر کرد.

بیشترین مصالحی که برای ساخت شومینه یا بخاری دیواری استفاده می شود، سنگهای ساختمانی و تزئینی، شیشه، سیمان، آجر، چوب می باشد. هرکدام از این مواد بر اساس نوع سوخت شومینه انتخاب می شود.

انواع شومینه

  • شومینه برقی: همانطور که از اسمش پیدا است این مدل از شومینه با وصل به جریان برق، گرما تولید می کند.
  • شومینه گازی: شومینه های گازی کارایی خوبی دارند، اما در مکان هایی می توان آن را نصب کرد که بتوان شومینه را به گاز وصل کرد.
  • شومینه الکلی: این شومینه در مقایسه با دو مدل قبل استفاده راحت تری دارند. زیرا نوع سوخت آنها الکل و اتانول می باشد. به همین دلیل در هر مکانی می توان آن را نصب کرد. اما در مقابل برای گرم کردن فضاهای بزرگ مناسب نیستند.

در حال حاضر شومینه ها یا رومیزی هستند یا دیواری که نوع دیواری آن هنوز پرطرفدار ترین است. شومینه های دیواری را می توان هم به دیوار های اصلی خانه نصب کرد، هم می توان به صورت دیوار جدا کننده دو فضا و هم به صورت یک دیوار تزیینی جدا.

سنگهای ساختمانی مانند سنگ آنتیک، سنگ های مرمر و مرمریت به خصوص در ابعاد سنگ اسلب بهترین و زیباترین سنگ های طبیعی هستند که می توان از آنها برای تزیین شومینه استفاده کرد.

همچنین سنگ ساختمانی را می توان در ساخت همه مدل های شومینه به کار برد. اگر سبک نمای داخلی خانه شما حالت سنتی دارد می توانید از سنگ ساختمانی آنتیک برای تزیین دیوار شومینه استفاده کنید.

source: انواع شومینه

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ مرمریت مشکی

یکی از بزرگترین خانواده سنگهای ساختمانی معلق به سنگ مرمریت می باشد. زیرا از جمله سنگهای طبیعی به حساب می آید که بسیار زیاد بر روی پوسته زمین وجود دارد.

همچین زیبایی سنگهای مرمریت شبیه به هیچ یک از سنگهای ساختمانی دیگر نبوده و منحصربه فرد می باشد. علاوه بر این تنوع زمینه رنگی سنگهای مرمریت بسیار بیشتر از سایر سنگها است.

یکی از این زمینه های رنگی، سنگ های مرمریت مشکی هستند. رنگ مشکی به دلیل وجود کربن در بافت سنگ ایجاد می شود. و باعث شکوه سنگهای مرمریت مشکی می شود.

عامل دیگری که باعث شده است سنگهای مرمریت مشکی طرفداران زیاد داشته باشند، هاله های است که بر روی رنگ مشکی تشکیل شده اند. این خطوط دارای رنگها و طرح های متفاوتی هستند.

خوشبختانه کشور ما از این نعمت بی بهره نمانده است و دارای معادن سنگهای مرمریت مشکی می باشد. این موضوع بر روی قیمت سنگ مرمریت مشکی اثر گذاشته است. همچنین نیاز به واردات سنگهای ساختمانی مشابه از بین رفته است.

انواع سنگ مرمریت مشکی

معادن سنگ مرمریت مشکی در ایران در چند استان اصفهان، یزد، مرکزی، فارس، .. قرار دارند. و این سنگها عبارتند از:

  • سنگ مرمریت مشکی لاشتر
  • سنگ مرمریت مشکی نجف آباد
  • سنگ مرمریت مشکی مارشال
  • سنگ مرمریت گلدن بلک و تری بلک

source: انواع سنگ مرمریت مشکی

  • mellat sang