سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت سنگ انتیک

خرید سنگ ساخمانی

همانطور که همه متخصصین و افراد خبره در امور مصالح ساختمانی اذعان دارند زیبایی و طراوت سنگ طبیعی بی رقیب بوده و همچنین به کار بردن سنگ در ساختمان احساس غیر قابل توصیفی را در انسان ایجاد می کند.

در زندگی صنعتی امروزه، بشر بیش از هر زمان دیگری پی به ارزش های طبیعت و لزوم حضور آن در زندگی خود برده است و نتیجه این چرخش در سبک زندگی، بازگشت به متریال های طبیعی همچون استفاده از سنگ ساختمانی طبیعی در ساختن محل سکونت و محل کار شده است.در ادامه این نگرش برای انتقال روح زندگی به کالبد بی جان ساختمان ها، بعضی از طراحان شروع به قدیمی و کهنه جلوه دادن سنگ برای نمایش بیشتر اصالت نمودند، که به اینگونه اقدامات آنتیک کردن سنگ می گویند.

در سنگ های طبیعی عملیات آنتیک کاری، موجب می شود تا قطعات سنگ ظاهری فرسوده و کهنه پیدا کنند و پس از نصب در کنار یکدیگر سطحِ سنگی و تاریخی­ ای را ایجاد می کنند که تداعی کننده­ ی قصرهای باستانیه ساخته شده از سنگ های تراشیده با دست می باشد.

سنگ آنتیک چیست؟

آنتیک در فرهنگ لغت به معنای وسیله­ ای با ارزش و قدیمی است. سنگ آنتیک، قطعات شکسته یا خرد شده­ ی سنگ می باشد که در کنار هم قرار گرفته و تشکیل سنگ آنتیک را داده اند و با ملات هایی که پایه زرینی دارند چسبانده می شوند.

سنگ آنتیک معمولا از سنگ های طبیعی سنگ تراورتن، سنگ مرمر، سنگ گرانیت، سنگ چینی، سنگ لوح و همچنین ماسه سنگ تشکیل شده است که بدون تغییر در رنگ و با هنر دست و به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

source: قیمت سنگ انتیک

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ ساختمانی

موادی که برای کارهای ساختمانی به شکل اصلی خود استفاده می شود به عنوان مصالح ساختمانی شناخته می شود. انتخاب مواد مناسب برای یک کار خاص کاملاًبه خواص مواد بستگی دارد. سنگ ساختمانی، یکی از این مصالح است. سنگ ساختمانی عامل تعیین کننده در استحکام و زیبایی ساختمان ها به حساب می آید و باعث افزایش عمر مفید ساختمان ها می گردند.

سنگ‌ها بر اساس کاربرد، مصارف ویژه‌ای دارند. البته بسیار با اهمیت است که بدانیم کدام سنگ با چه جنسی برای کدام قسمت یک ساختمان کاربرد دارد اما در این مقاله به طور کلی به خصوصیات سنگ ساختمانی با کیفیت پرداخته می شود.

مطالعه بیشتر: سنگ ساختمانی خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ نمای خوب

نمای ساختمان با سنگ ساختمانی و سنگ نما جلوه خاص و زیبایی داشته و به ساختمان نمایی خاص و دل انگیز می دهد. سنگ یکی از مصالح ساختمانی است که در نمای ساختمان بسیار استفاده می شود و در بین نماسازان محبوبیت زیادی دارد، علت محبوبیت نمای سنگی ساختمان عبارت است از:

  • عدم تغییر رنگ
  • مقاوم به رطوبت
  • تنوع در رنگ و طرح
  • عایق حرارت
  • قابل اجرا در همه سطوح
  • استقامت و دوام بالا
  • عمر طولانی در صورت نصب صحیح
  • هزینه نگهداری کم

نکات مورد توجه در انتخاب سنگ

در هنگام انتخاب سنگ برای نما باید به نکاتی در این زمینه دقت کنید. مثلا در شهرهایی که دارای آلودگی بیشتری هستند، باید در انتخاب متریال نما خصوصیات بیشتری را مد نظر قرار داد. مقاومت در برابر باران اسیدی و خورده نشدن متریال، از نکات بسیار مهم در انتخاب جنس نمای ساختمان در شهرهای آلوده است. سنگ گرانیت در محیط اسیدی قابل استفاده است و برای محیط قلیایی می توان سنگ آهکی را به کار برد.

باید دانست که سنگ از جمله مواردی است که باید در هنگام نصب آن دقت ویژه ای به عمل آید. هر چند هر کدام از انواع سنگ نما مثل مرمر ، گرانیت ، تراورتن و … نکات خاص خود را دارند اما نکات مشترکی نیز در همه سنگ ها وجود دارد.

برخی عوامل فیزیکی نظیر انجماد و ذوب آب داخل حفره ها، سنگ نما را تحت تاثیر قرار می دهند. لازم به توضیح می باشد که عوامل هوازدگی شیمیایی و فیزیکی تواما عمل می کنند و غالبا سبب تغییر رنگ، شکسته شدن و جدا شدن سنگ از بنا می شوند. همچنین اِجرای نماسازی در داخل و خارج ساختمان توسط افرادِ فاقد آموزش های لازم با مصالح سنتی، نیز می تواند یکی از دلایل جدا شدن سنگ باشد.

source: چرا در انتخاب سنگ نمای ساختمان باید دقت شود؟

  • mellat sang