سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیوارهای سنگی داخلی ساختمان

یکی از بهترین کاربردهای سنگ ساختمانی، استفاده از آن برای تزیین دیوار های داخلی ساختمان می باشد. دیوار ها بخش مهمی از ساختمان هستند و به نوعی وزن سازه را تحمل می کنند. وقتی صحبت از دیوار ها به میان آید، جنبه تزیینی آن شاید خیلی پر اهمیت به نظر نرسد، درصورتی که این کاملا اشتباه است.

تزیین دیوار در نمای داخلی و خارجی ساختمان بسیار تاثیر گذار است. همچنین استفاده از سنگ ساختمانی طبیعی، متریالی است که برای این منظور به شدت پیشنهاد می شود. اما نه به صورت سنتی و استفاده از دیوارهای سنگی برای کل ساختمان.

خوشبختانه در حال حاضر سبک های جدید و فوق العاده زیبایی برای طراحی فضای داخلی ساختمان وجود دارد. شما با بهره گیری از آنها می توانید دکوراسیون داخلی خانه، محل کار، رستوران ها، کافی شاپ ها، … را به راحتی طراحی و تزیین کنید.

کاربرد دیوار سنگی

در هر ساختمانی، دیوار در دو فضا ساخته می شود. یکی دیوارهای نمای بیرونی که شامل دیوار حیاط، دیوار پارکینگ، … می باشد. و دومی دیوار های نمای داخلی هستند، از جمله: دیوار اتاق خواب، دیوار اتاق نشینمن، دیوار تلویزیون، دیوار شومینه، دیوار آشپزخانه، دیوار حمام و سرویس بهداشتی، … .

یک ایده بسیار عالی برای تزیین و استفاده از پوشش سنگی برای این دیوارها، استفاده از سنگ اسلب انواع سنگهای طبیعی می باشد. سنگ اسلب با به نمایش گذاشتن سطح وسیع تر و یکدست تری از سنگ، زیبایی دیوار و فضا را دو چندان می کند. به خصوص اگر دیوارهای کناری ساده باشند.

مزایای استفاده از سنگ ساختمانی برای دیوار

در مقاله های قبلی درمورد ویژگی های سنگ ساختمانی به طور مفصل صحبت کرده ایم. اما استفاده از سنگ طبیعی برای تزیین دیوار علاوه بر آن ویژگی ها، مزایایی دیگری را هم دارد، مانند:

  • سنگ طبیعی عایق صدا می باشد و از اِکو شدن صدا و پخش آن جلوگیری می کند.
  • سنگ ساختمانی در صورت انتخاب صحیح، عایق حرارت بوده و از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.
  • سنگ طبیعی در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی دیرتر کثیف، و راحت تر تمیز می شود.
  • انتقال روح و حس طبیعت به فضا.

source: قیمت سنگ ساختمانی برای دیوار

  • mellat sang