سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید سنگ اسلب سفید

سنگ اسلب

سنگهای اسلب در ورودی ساختمان ها، سرویس های بهداشتی، لابی های سالن های بزرگ، سنگ کف و قاب در آسانسور، پشت شومینه و تلویزیون  و… کاربرد دارند. چراکه منحصربه فرد بودن این زیبایی ها در سنگهای اسلب بسیار بیشتر هم می شود.

زیرا اسلب استون دارای ابعاد بزرگی می باشد، و این بزرگی موجب می گردد که وسعت بیشتری از زیبایی سنگ در معرض نمایش قرار بگیرید. افزون براین با پیشرفت صنعت در زمینه فراوری سنگها، جلوه ای بسیار متفاوت تر و جذاب تر از این زیبایی ها ایجاد شده است.

اگر سنگ اسلب دارای رنگ زمینه سفید هم باشد، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. چرا که رنگ سفید خود، یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین رنگها می باشد، و در اسلب استون ها هم بیش از سایر رنگها پیدا می شود. تعدادی از بهترین سنگهای اسلب سفید عبارتند از: با توجه به سلیقه سازندگان و معمارن و همینطور سبک معماری ساختمان سنگهای گرانیت، سنگ مرمریت و مرمر، سنگ تراورتن و کریستال فروش بسیار بیشتری دارند.

مرمر مازراتی به دو صورت موج دار و بی موج برش خورده می شود. رنگ قهوه ای و تیره و رگه های سفید و شکلاتی، این سنگ را منحصر به فرد کرده است. سنگ مرمر مازراتی نیز مانند اغلب سنگ های مرمر قابلیت عبور نور را دارد و می توان همراه با نورپردازی از آنها استفاده کرد. 

اسلب چینی سیرجان  دارای زمینه سفید رنگ با رگه های عنکبوتی طلایی رنگ است. این سنگ در دیواره و سنگ کف کاربرد وسیعی دارد. هر چه رنگ زمینه سفید تر بوده و همچنین میزان رگه های موجود کمتر و کم رنگ تر باشد، سنگ از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

اسلب چینی ازنا دارای زمینه سفید رنگ با رگه های موجی شکل خاکستری است. این سنگ در دیواره و کف کاربرد وسیعی دارد. هر چه رنگ زمینه سفید تر بوده و میزان رگه های موجود در آن کمتر باشد، سنگ از کیفیت بالاتری برخوردار است.

source: خرید سنگ اسلب سفید

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

قیمت سنگ نما مدرن

سنگ نما مدرن

استفاده از سنگ تراورتن نما بهترین متریال برای طراحی خلاقانه، شیک تر و با شکوه تر نمای مدرن است. با یک طراحی خلاقانه و جسورانه میتوان نمایی بسیار جذاب و دور از کلیشه های نمای رومی برای ساختمان ایجاد کرد. در ساخت نمای مدرن بیشتر از یک نوع متریال ساختمانی استفاده می شود، برخلاف نمای رومی یا کلاسیک. 

اما سنگهای ساختمانی ازجمله مصالحی هستند که هم در طراحی داخلی ساختمان و هم در نمای بیرونی ساختمان میتوان از آنها استفاده کرد. یکی از دلایل استفاده سنگ طبیعی ساختمانی در نما، مقاوم بودن آن است که طی سالها از بین نمیرود. بنابراین تنوع و گوناگونی انواع سنگ نما برای ساخت نمای مدرن بسیار زیاد میباشد. مانند سنگ گرانیت، سنگ تراورتن، انواع مرمریت، لایم استون، سنگ های آنتیک، سنگهای مرمر، ، ... .

از بین سنگهای نمای ذکر شده، تراورتن ها بیشترین کاربرد را دارند. و پس از آنها مرمریت ها، مرمر ها و انواع گرانیت نیز بیشتر به کار برده می شوند. نمای مدرن این ویژگی را دارد که شما میتوانید نمای ساختمان خود را به گونه ای بسازید که مشابه آن در ساختمان های دیگر نباشد. اما از آن جایی که متریالی که در نمای خارجی ساختمان به کار برده میشود، در معرض بیشترِ از بین رفتن هستند، باید از مصالح ساختمانی مناسب استفاد کرد.

پس می توان نتیجه گرفت همانند سنگ نما رومی برای ساخت نما مدرن می توان تقریبا از همه سنگهای ساختمانی استفاده کرد. بنابراین زمانی که در مورد خانه هایی با نمای مدرن صحبت می کنیم، انتظار داریم شاهد نمای سنگی باشیم که مطابق با به روزترین روش ها ساخته شده باشد.

همچنین دارای خصوصیات زیر باشد: تاکید بر خطوط افقی و عمودی، استفاده از مصالح متنوع جدید و سنتی و ترکیبی از هر دو، عدم استفاده از تزئینات و تمرکز بر سادگی و عملکردی بودن، پرهیز از طرح های قرینه، بلکه استفاده از ترکیبات نامتقارن، ایجاد عمق و فضاسازی در نما. اما بدون شک مصالحی که باعث دیده شدن بیشتر و افزایش جذابیت نمای مدرن می شود، استفاده و ترکیب سنگ نما با مصالح ساختمانی دیگر نظیر چوب، شیشه، آجر، بتن، … است.

source: قیمت سنگ نما مدرن

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ پله

نوع رنگ سنگ پله ای که برای ساخت راه پله استفاده می شود، در فروش و قیمت گذاری ساختمان، نیز تاثیر زیادی دارد. چراکه با کمک نور پردازی های خاص و طراحی خلاقانه راه پله، می توان جلوه ای لوکس برای کل فضای داخلی ساختمان ایجاد کرد.

و رنگ سفید در این قیمت گذاری نقش زیادی را ایفا می کند. سفید مظهر و تداعی‌کننده پاکی، خلوص و آرامش است و حسی از پاکی و وارستگی در بیننده القا می ‌کند. به همین دلیل افراد بیشماری تمایل دارند از رنگ سفید در طراحی داخلی استفاده کنند، حتی به میزان خیلی کم. با اینکه خود یک رنگ خنثی محسوب می ‌شود اما به راحتی با رنگ ‌های دیگر ترکیب شده و به نوعی به دیگر رنگ ‌ها اجازه می ‌دهد خود را به نمایش بگذارند.

یکی از دلایلی که استفاده از سنگ پله را برای ساخت پلکان، بسیار رایج کرده است همین مورد می باشد. رنگ سفید از جمله رنگهای است که به وفور در سنگهای ساختمانی یافت می شود. مانند: سنگهای مرمریت، سنگ گرانیت، انواع تراورتن، … . 

سنگ پله با زمینه سفید از تنوع بالایی برخوردار می ‌باشد اما اکثریت آنها قابلیت استفاده جهت راه پله را ندارند. در بین آنها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مرمریت جوشقان، سنگ چینی ازنا، مرمریت صلصالی، سنگ چینی قروه، ... .

سنگ ساختمانی مورد استفاده برای هر قسمت از ساختمان باید دارای ویژگی هایی باشد. سنگ پله هم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید دارای ویژگی های زیر باشد: جذب آب پائین، تخلخل بسیار کم، سطح براق و ساب پذیر، عدم واکنش با مواد شوینده، ... .

source: قیمت سنگ پله سفید ارزان

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ تراورتن سفید

کوپ های سنگ نما خارج شده از معادن به همان شکل خام خود قابل استفاده نیستند. و لازم است که در کارخانه های سنگبری روی آن ها عملیاتی انجام شود تا آماده ی استفاده شوند.

عملیاتی مانند مرحله ی برش، مرحله ی ساب و پولیش، مرحله بهبود کیفیت سنگ، لبه زنی سنگ، … که خودِ این مراحل دارای بخش ها، دستگاه ها و مواد مختلفی هستند. حال بسته به هرکدام از این موارد قیمت سنگهای ساختمانی افزایش یا کاهش می یابد.

اما فاکتوری که درمورد قیمت سنگ تراورتن سفید تاثیر مهمی می گذارد، رنگ زمینه آنها می باشد. در رابطه با رنگ سنگهای تراورتن سفید نیز باید گفت هرچی رنگشان به سمت روشن و یکدستی بیشتر رود، سنگ تراورتن قیمت بیشتری خواهد داشت.

با این حال این به این معنا نیست که تراورتن های سفید ارزان قیمت، کیفیت خوبی ندارند. بلکه برخی از آنها جز محکم ترین سنگهای تراورتن هستند، مانند: سنگهای عباس آباد، تکاب، ابیانه، دره بخاری، آتشکوه، حاجی آباد، ... .

source: حراج سنگ تراورتن سفید ارزان

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ کف

برای پوشش کف خانه ها متریال های صنعتی مانند سنگ کف، چوب، سرامیک، سایر موارد را به کار می برند. اکنون مساله مهم انتخاب بهترین و مناسب ترین کفپوش، هم از لحاظ کاربرد و هم از لحاظ زیبایی، می باشد.

انواع مختلفی از سنگ‌ های کف وجود دارند که برای کفپوش ساختمان مناسب هستند و می ‌توانند از بهترین ‌ها در این زمینه باشند. این سنگها عبارتند از: گرانیت، مرمریت، مرمر، چینی، تراورتن. هر کدام از این سنگها در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. هر یک از آن ها نیز دارای ویژگی، مزایا و معایب خاص خود هستند.

مزایا و معایبی که تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن سنگ دارند. اکنون که انتخاب انقدر سخت شده است در زمان خرید سنگ کف خانه باید به چه مواردی توجه کرد؟ به فاکتور هایی که در زیر عنوان کردیم. باید از ثبات رنگی قابل قبولی برخوردار باشد تا در استفاده طولانی مدت دچار رنگ پریدگی نشوند. سنگ گرانیت و تراورتن از بهترین گزینه‌ها هستند.

نوع کفپوش خانه علاوه بر اینکه در روح و زیبایی کلی خانه تاثیر زیادی دارد، از آنجایی که ترمیم یا تعویض کفپوش زمان بر و هزینه بر است، اهمیت دقت در خرید کفپوش را بیش از پیش کرده است. کفپوش ‌های سنگی بر اساس رده‌ی کیفی، ضریب اصطکاک، میزان جذب آب و مدل‌شان برای فضاهای مختلف مناسب هستند.

به همین دلیل سنگ کف به ویژه در ابعاد سنگ اسلب از رایج ترین متریال های برای پوشش کف ساختمان های مسکونی به حساب می آیند. اما تنوع سنگهای ساختمانی مناسب برای کف زیاد است و انتخاب را سخت می کند. در این مقاله به نکته هایی اشاره کردیم که شما را برای داشتن انتخاب بهتر کمک می کند.

source: سنگ کف مناسب برای خانه

  • mellat sang