سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید سنگ

امروزه از اولین انتخاب های طراحان برای مصالح تزیینی برای دیوار های داخلی، خرید سنگ می باشد. به ویژه سنگ های ساختمانی طبیعی با رنگ زمینه مشکی.

اما از آنجایی که این سنگها دارای رنگ تیره و مشکی هستند، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا نصب این سنگها برای دیوار کار مناسبی است؟ چرا که رنگ مشکی در روحیه تاثیر گذار بوده و ممکن است نتایج خوبی به همراه نداشته باشد.

در پاسخ باید بگوییم هرچند که این مساله به موارد مختلفی بستگی دارد، اما بله کار صحیحی است. چرای آن را در ادامه مقاله بیان کردیم.

سنگ ساختمانی مشکی برای دیوار: سنگ ساختمانی مشکی برای دیوار علاوه بر اینکه بد نیست، توصیه هم می شود. البته اگر به صورت صحیح و اصولی استفاده شود. رنگ مشکی از جمله رنگهایی است که خنثی بوده و با هر رنگ دیگری به راحتی هماهنگ می شود. همچنین باعث برجسته تر شدن اکسسوری های دیگر می شود.

علاوه بر این چشم نیاز به استراحت داشته و نگاه کردن به رنگ مشکی این استراحت تامین میکند. بنابراین استفاده از سنگ ساختمانی مشکی برای دیوار، این مورد را به راحتی میتوان برطرف کرد. به خصوص اگر از سنگ اسلب مشکی استفاده شود.

سنگهای طبیعی زیادی برای نصب بر روی دیوار وجود دارد. اما بیشترین سنگهای ساختمانی با زمینه مشکی در سنگهای مرمریت و گرانیت وجود دارد. مانند: سنگ مرمریت مشکی نجف آباد، سنگ گرانیت مشکی نطنز، گرانیت مشکی تویسرکان، مرمریت مشکی جندق، … . انتخاب و خرید هریک از این سنگها بستگی به سلیقه افراد و طراحان دارد.

source: سنگ مشکی برای دیوار

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

خرید سنگ کف

در بین سنگهای ساختمانی برای کفپوش کردن ساختمان، افراد کمی هستند که دست به خرید سنگ تراورتن می زنند. زیرا این سنگ در مقایسه با دیگر سنگهای ساختمانی براق و صیقلی بودن کمتری دارد.

در مقابل بعضی از طراحان مات بودن سطح سنگ تراورتن را یک ویژگی مثبت و منحصر به فرد تلقی می کنند. و از این سنگ برای طراحی های خاص خود استفاده می کنند، از جمله برای سنگ کف.

با این حال تعدادی از سنگهای خانواده تراورتن، برای استفاده به عنوان کفپوش، نسبت به سایر سنگهای تراورتن از کیفیت بهتری برخوردار هستند. مانند: مانند سنگ تراورتن آتشکوه، طبس، خرمایی، انواع سنگ حاجی آباد، سنگ عباس آباد، کاشان، … . (البته سنگ تراورتن خرمایی یک نوع از سنگ نیست بلک روش خاصی از تولید و فرآوری سنگ ساختمانی طبیعی می باشد).

اما کدام یک از این سنگهای تراورتن برای استفاده در کف ساختمان مناسب تر هستند؟

بهترین سنگ کف: سنگ تراورتن از تنوع و مدل های زیادی برخوردار است که همگی، بسیار زیبا هستند. اما همه آنها ویژگی مناسب برای استفاده به عنوان سنگ کف را ندارند. در واقع یک سنگ ساختمانی مناسب برای کف ساختمان، باید دارای ویژگی های زیر باشد.

  • مقاومت کافی در برابر ساییدگی
  • عدم جذب آب
  • عدم لغزندگی
  • مقاومت در برابر خوردگی و مواد شوینده
  • استحکام زیاد
  • طول عمر بالا
  • امکان جلا خوردن و ساب‌پذیری در عین حفظ زیبایی

source: بهترین سنگ تراورتن کف

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

خرید سنگ ساختمانی

یکی دیگر از قسمت های ساختمان که میتوان با استفاده از خرید سنگ ساختمانی آنجا و به صورت کلی نمای ساختمان را زیباتر کرد، باغچه و فضای سبز است. طراحی محوطه و فضای سبز، نیازمند عواملی مانند داشتن گیاهان مختلف، انتخاب سنگ ساختمانی مناسب و با کیفیت، نور پردازی، مبلمان، … می باشد.

سنگ ساختمانی بخاطر طبیعی بودن و انطباق فوق العاده با طبیعت، بسیار جذاب و زیبا است. سنگ طبیعی به خاطر خاصیت سه بعدی آن، مقاومت بالا و تنوع زیاد از اولین گزینه ها در محوطه سازی است. با کمی ذوق و سلیقه، امکان اجرای طرح های بسیار شگفت انگیز و زیبایی وجود دارد.

سنگ های طبیعی بهترین متریالی هستند که هم برای کف ساختمان چه بیرونی و چه داخلی کاربرد دارند. . این سنگ ها به همراه خود، رنگ و بافت طبیعت را به خانه می آورند. و گرمایی به خانه می دهند که امکان ایجاد چنین فضایی با استفاده از مصالح دیگر غیر ممکن است.

کاربرد سنگ ساختمانی در فض سازی محوطه: در صورتیکه بدنبال سنگ کف برای محوطه هستید چند نکته را باید در نظر داشت که سنگ مورد نظر در برابر سرما و گرما مقاوم هست یا خیر؟ همچنین میزان مقاومت فشاری و میزان جذب آب سنگ مورد نظر چقدر است.

سنگ کف محوطه بدلیل اینکه در معرض فشار، ناملایمات جوی و نور آفتاب قرار دارد باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. همچنین برای سنگ کف محوطه باید از نوع فرآوری آن استفاده شود. به طور مثال تیشه، فلیم، … که مانع سر خوردگی می شود.

سنگ ساختمانی برای مسیر عبور: سنگ های طبیعی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد و کاربرد های گوناگونی دارند. اگر از سنگ در جای مناسب خود استفاده شود، می توان انتظار داشت که تا سالیان سال این سنگ می تواند ضمن زیبایی، استحکام خود را هم حفظ نماید.

محل عبورِ بین فضای سبز و درختان را، با استفاده از سنگ ریزه ها طراحی کنید. زیرا برای آبیاری درختان و آسیب نرسیدن به گل ها، نیاز به عبور و مرور است. استفاده و خرید سنگ نما مقاوم و حتی ترکیب آن با مصالح دیگر پیشنهاد جذابی است. طراحی خاص با سنگ ها، موجب جلب توجه و دعوت کنندگی شده، و فضا را از یکنواختی در می آورد.

دیوارهای کوتاه محوطه را می توان با سنگ های لاشه ای با ابعاد بزرگ تر پوشاند. خاصیت سه بعدی و طبیعی بودن آن ها، زیبایی فضا را دو چندان می کند. و فاصله ی بین سنگ ها، فرصت رشد دانه و گیاهان است که خود آنها ترکیب جالبی را نشان می دهد. برای ساخت مسیرهای عبوری و دیواره های کوتاه نیز، سنگ های لاشه ای بسیار مناسب و زیبا هستند.

source: خرید سنگ برای محوطه سازی

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ تراورتن

در بین مصالح ساختمانی سنگ تراورتن از جمله مهمترین متریال ها در معماری و ساختمان سازی به شمار میرد. زیرا این سنگ علاوه بر اینکه ویژگی های بسیار ایده عالی دارد، هم میتوان از آن در ساختمان سازی استفاده کرد و هم به عنوان سنگ تزیینی برای ساخت مصنوعات سنگی آن را به کار برد.

همچنین این سنگ از در دسترس ترین سنگهای طبیعی ایران است که تنوع بسیار زیادی هم دارد. ولی در این بین تعدادی از آنها هستند که در دسته بهترین سنگ تراورتن نما قرار می گیرند که طبیعتا فروش بیشتری هم دارند.

با اینکه تعداد آنها، کم هم نیست اما ما به معرفی ۳ نمونه از آنها اکتفا میکنیم. برای اطلاع از سنگهای دیگری که در این لیست قرار دارند به مقالات قبلی ما مراجعه کنید.

سنگ تراورتن عباس آباد: سنگی که محصول شهرستان محلات است و اگر بخواهیم یکی از سفید ترین و یکدست ترین سنگهای تراورتن را نام ببریم قطعا باید به سنگ تراورتن عباس آباد اشاره کنیم. و به همین دلیل هم هست که این سنگ علاوه بر اینکه فروش خوبی در ایران دارد، در بازار جهانی سنگ هم طرفدارای بسیار زیادی دارد.

بیشترین کاربرد آن در نمای خارجی یا اصلی ساختمان می باشد. زیرا به خوبی به ملات میچسبد و به راحتی از آن جدا نمی شود. همچنین به راحتی خرد نشده و نمیشکند. ساب پذیری خوبی دارد، به آسانی تمیز می شود، در برابر تابش نور خورشید و تغییرات جوی هم مقاومت زیادی دارد.

سنگ تراورتن حاجی آباد: تراورتن حاجی آباد یکی دیگر از محصولات شهرستان محلات است که جز قدیمی ترین و پر استفاده ترین سنگهای تراورتن می باشد. دارای بازه رنگ زمینه ی کرمی، شکلاتی و گردویی است که به صورت های چرمی، تیشه ای، آنتیک، … فرآوری می شود. همچنین در ۲ سورت موج دار و بی موج به بازار عرضه می شود.

سنگ تراورتن حاجی آباد و سنگ عباس آباد ویژگی های یکسانی دارند اما سنگ حاجی آباد تخلخل کمتری دارد که باعث شده عمر این سنگ بیشتر باشد. کاربردهای این سنگ در نمای خارجی (اصلی)، داخلی و ساخت تزیینات سنگی است.

سنگ تراورتن کاشان: یکی از مرغوب ترین سنگهای تراورتن، تراورتن کاشان است. همچنین تراورتن کاشان متنوع ترین سنگها را دارد. بازه رنگی این سنگ، کرمی، دودی یا سیلور و شکلاتی است.

تراورتن کرم کاشان دارای رنگ کرم، کرم بژ و بژ می باشد و موج های یکنواخت و منظم آن از مشخصه های بارز این سنگ است. نوع سیلور کاشان از همگون ترین سنگهای نما با هر محیطی است زیرا تنوع رنگی آن از طوسی مایل به سفید تا سیلور خاکستری متغیر است

source: مرغوب ترین سنگ تراورتن

  • mellat sang