سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

  • ۰
  • ۰

سنگ تراورتن

تراورتن عباس آباد: دارای جنس خیلی خوب و بسیار مرغوب است. میزان تخلخل سنگ تراورتن عباس آباد از تراورتن های دیگر کمتر است. همچنین دارای در دو طیف رنگی سفید و کرم، و سورت های متنوعی می باشد. تراورتن آتشکوه: سنگ تراورتن آتشکوه یکی از ۱۰ سنگ برتری می باشد که بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است. رنگ اصلی تراورتن آتشکوه سفید و کرم روشن و یکدست است و از قیمت بالایی برخوردار می باشد.
سنگ تراورتن کرم تکاب: از جمله تراورتن های قیمت مناسب برای نما می باشد. در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی فرآوری می‌شود. و استفاده از این سنگ در نما و دیوار ها، سنگ کف، بسیار رایچ است. تراورتن طبس: سنگ طبس یکی از تراورتن های کرم روشن است که دارای رگه های مشکی و گاها شکلاتی و صورتی است. این سنگ نیز براساس میزان رگه های موجود در آن و روشنی رنگ زمینه به درجات مختلفی دسته بندی می شود که در قیمت آن تاثیرگذار است.
سنگ تراورتن حاجی آباد: این سنگ عموما در نمای بیرونی ساختمان، نمای داخلی و محوطه سازی استفاده می شود. سنگ تراورتن حاجی آباد به نسبت سایر تراورتن ها از تخلخل کمتری برخوردار است و همین امر سبب شده است تا ساب پذیری و مقاومت بیشتری داشته باشد.
تخلخل بالا و چسبندگی خوب با ملات از خصوصیات مهمِ انواع سنگ تراورتن می باشد. به همین دلیل رایج ترین سنگ نما برای ساخت نمای اصلی سازه ها، سنگهای تراورتن هستند، مخصوصا تراورتن های کرم و زمینه روشن. زیرا اگر دقت کرده باشید ساختمان هایی که دارای نمای سنگی هستند، کمترین آسیب را دارند.
اما کاربرد سنگهای تراورتن محدود به استفاده در نمای خارجی ساختمان نمی باشد. بلکه از انواع آن می توان در دیگر قسمت ها هم نیز استفاده کرد. مانند: سنگ دیوار های خارجی و داخلی، به عنوان سنگ کف (مخصوصا در قسمت های مرطوب مانند استخر، حیاط، حمام)، ساخت مصنوعات دکوراتیو و مصنوعی، سنگ تراورتن در قالب سنگ آنتیک یا سنگ گیوتین، … .
همچنین تراورتن ها دسته ای از سنگهای طبیعی هستند که بازه رنگی بسیار متنوعی دارند. سفید، شکلاتی، کرم روشن و تیره، زرد، قرمز، سیلور، … از جمله رنگهایی هستند که در سنگهای تراورتن می توان پیدا کرد. با این حال اکثر افراد از انواع سنگ تراورتن کرم برای ساخت و ساز استفاده می کنند.
source: بهترین سنگ تراورتن کرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی