سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سنگ مرمریت

برای خرید سنگ ساختمانی، زمانی که به بازار سنگ مراجعه می کنید با انبوهی از سنگ های ساختمانی متفاوت مواجه می شوید. این تنوع زیاد، کار شما را در انتخاب سنگ مشکل می کند. به خصوص اگر سنگ مد نظر شما دارای انواع مختلفی باشد.

حال اگر سنگ درخواستی شما در خانواده سنگهای مرمریت باشد، انتخاب مشکل تر از قبل می شود. زیرا سنگ های مرمریت تنوع طرح و رنگ فراوان تری در مقایسه با سنگ های ساختمانی دیگر دارند. همچنین فراوان ترین معادن سنگ در ایران، متعلق به مرمریت ها است.

اما گاهی به سنگهای ساختمانی ای برخورد می کنید که هم رنگِ زمینه یکسان، هم طرح مشابه و هم محصول معادن یک شهر هستند. مانند سنگ های مرمریت قهوه ای جندق و مرمریت قهوه ای مهکام.

به سنگهای مرمریت قهوه ای جندق و مهکام، سنگ مرمریت تار عنکبوتی هم گفته می شود. زیرا بر روی زمینه قهوه ای این سنگهای طبیعی، هاله هایی به رنگ سفید و طلایی وجود دارد. هرچقدر این هاله یا تارها بیشتر باشد، سنگ ساختمانی نمای زیباتری پیدا می کند.

گاهی اکثر هاله ها به رنگ طلایی بوده و به گونه ی رعد و برق مانند در سطح سنگ پراکنده شده اند. ترکیب رنگ قهوه ای و طلایی جلوه ای خاص، شیک و با شکوه به سنگ داده است.

به همین دلیل این سنگها از محبوب ترین سنگهای ساختمانی مرمریت به حساب می آیند. و از پر استفاده ترین نوع سنگ کف برای ساختمان های لوکس می باشند.

هردوی این سنگها به دلیل یکسان بود ویژگی ها، اغلب دارای قیمت یکسانی می باشند. دلیلی که باعث متفاوت بودن قیمت این سنگ ها می شود، عوامل متعددی دارد. برای مثال نوع فرآوری سنگ، ضخامت سنگ، ابعاد سنگ، … .

source: سنگ مرمریت قهوه ای

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ تراورتن سیلور

با مراجعه بازار سنگ، متوجه می شوید، خرید سنگ ساختمانی رنگی نسبت به چند سال اخیر افزایش یافته است. برای تایید این گفته نیاز نیست حتما به بازار سنگ مراجعه کنید.

کافی است گشت کوتاهی در شهر بزنید و تنوع رنگی سنگ ساختمانی را در صنعت ساختمان سازی مشاهده کنید. دلیل این افزایش تقاضا، دو دلیل دارد.

  • با پیشرفت تکنولوژی و با افزایش مهارت در استخراج سنگ ساختمانی، تولید و فرآوری سنگهای ساختمانی افزایش یافت.
  • سلیقه افراد در استفاده از سنگ ساختمانی زمینه روشن فراتر رفته که باعثِ رشدِ استفاده از سنگهای زمینه رنگی شده است.

رنگ زمینه سیلور یا دودی در سنگ ساختمانی یکی از این سنگهای رنگی طبیعی است که پرطرفدار هم می باشد. اما رنگ سیلور در سنگهای خانواده تراورتن ها موجود می باشد.

علاوه بر این چون این سنگهای طبیعی در داخل ایران تولید و فرآوری می شوند، قیمت سنگ تراورتن سیلور در مقایسه با سنگهای سیلور وارداتی بسیار مناسب تر می باشد.

انواع سنگ تراورتن سیلور ایران را در زیر معرفی کردیم:

انواع سنگ تراورتن سیلور

از آنجایی که معادن سنگهای سیلور تراورتن زیاد می باشند، این سنگها را بر اساس نام شهری که معادن در آنها وجود دارند، نام گذاری کرده اند. مانند:

  • تراورتن سیلور آذرشهر
  • تراورتن سیلور کاشان
  • انواع تراورتن سیلور تکاب
  • تراورتن دودی یزد، ...

source: قیمت تراورتن سیلور

  • mellat sang