سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت سنگ اپن آشپزخانه

امروزه خرید سنگ ساختمانی برای ساختمان بیش از پیش به امری پیچده و مشکل تبدیل شده است. زیرا دیگر استفاده از سنگ ساختمانی محدود به نمای خارجی ساختمان نمی باشد.

از جمله مکان هایی که در طراحی و ساخت آن از سنگ طبیعی استفاده می شود، آشپزخانه است. همچنین شکل ظاهری آشپزخانه ها هم از حالت سنتی خارج گشته و کاملا مدرن شده. این بدین معنا است که با برداشته شدن تعدادی از دیوارهای آشپزخانه، این قسمت به پذیرایی متصل شده است.

استفاده از سنگ ساختمانی برای کانتر آشپزخانه انتخاب فوق العاده ای می باشد. سنگ ساختمانی با نشان دادن زیبایی های طبیعی سنگ به آشپزخانه جلوه ای بسیار شیک، لوکس و دوست داشتنی می دهد.

کانتر آشپزخانه در معرض شدید خش در اثر برخورد ظروف با سنگ یا در اثر خرد کردن مواد غذایی، ضربه، مواد شیمیایی، حرارت ناشی از قرار دادن ظروف داغ، انبساط مواد غذایی، لکه های روغنی و سخت پاک شونده … قرار دارد. به همین دلیل باید سنگ ساختمانی ای را انتخاب و خرید که در برابر این عوامل مقاوم باشد.

برای مثال در برابر سرد و گرم شدن، سنگ ترک برندارد. اگر چاقو بر سطح آن کشیده شد، روی آن سنگ خش ایجاد نشود. از آنجایی که سنگ کانتر آشپزخانه برای تمیز شدن در تماس با مواد شیمیایی زیادی قرار دارد، نباید بعد از طولاتی مدت سطح صیقلی آن مات و کدر شود. برای عمر بیشتر سنگ کانتر و داشتن سنگی زیباتر، از سنگ اسلب سنگهای طبیعی استفاده کنید.

سنگ های ساختمانی رنگ های بی نهایت متنوعی دارند که می توان آنها را با هر رنگی سِت و هماهنگ کرد. همچنین می توان سنگ های طبیعی را با متریال های دیگر ترکیب کرد. یکی از بهترین ترکیب ها، ترکیب چوب و سنگ ساختمانی می باشد. برای نمونه استفاده از میز چوبی با رویه ی سنگی.

source: قیمت سنگ اپن آشپزخانه

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

قیمت سنگ مرمریت

وقتی صحبت از استفاده از سنگ ساختمانی باشد، محال است اسمی از سنگ مرمریت برده نشود. به ویژه سنگ مرمریت کرم سنگ مرمریت جز سنگ های پراستفاده و پرطرفدار در بین سنگ های ساختمانی طبیعی در کل دنیا می باشد.

سنگ مرمریت در حقیقت یک سنگ آهکی رسوبی می باشد و با سنگ مرمر تفاوت دارد. سنگ مرمریت از کربنات کلسیم، کلسیت، دولومیت و کریستال تشکیل شده است که به سه دسته سنگ کریستال، ابری و چینی تقسیم بندی می شود. این سنگ طبیعی ساختمانی دارای کانی هایی است که باعث شده سنگ های مرمریت از تنوع رنگ زیادی برخوردار شوند.

این کانی ها عبارت اند از:

  • کلریت یا سیلیکات ها که رنگ سبز را به وجود می آورند.
  • کربن ها که طیف رنگی خاکستری یعنی سفید تا مشکی را تشکیل می دهند.
  • هموتیت یا کربنات منگنز که باعث تشکیل رنگ قرمز در سنگ مرمریت می شوند.
  • و لیمونیت که رنگ زرد و کرم را پدید می آورد.

بیشترین کاربردی که سنگ مرمریت دارد به عنوان کف پوش و پله های داخلی ساختمان است، اما امروزه از این سنگ به صورت سنگ اسلب برای تزیین دیوار و کف، برای کابینت و کانتر آشپزخانه، روشویی سرویس بهداشتی، … استفاده می شود.

از سنگ های مرمریت تیره مانند مرمریت مشکی نجف آباد، مرمریت کارنیکو، مرمریت مشکی طلایی، … در ابعاد اسلب برای لابی هتل ها و ساختمان های لوکس استفاده می کنند، زیرا زیبایی فضا را دو برابر می کنند.

به دلیل اینکه سنگ مرمریت یک سنگ آهکی می باشد، برخی از آنها در برابر جذب و نفوذ آب مقاومت کمتری دارند، پس در زمان خرید سنگ مرمریت به این نکته توجه کنید.

تنوع سنگ مرمریت به حدی زیاد است که نمیتوان تعدادی از آنها را به عنوان بهترین سنگ مرمریت نام برد. بنابراین ما به پر استفاده ترین نوع آنها اشاره می کنیم.

source: سنگ مرمریت کرم

  • mellat sang