سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سنگ گرانیت

در بین سنگ های ساختمانی، قیمت سنگ گرانیت، بیشتر از سایر سنگهای طبیعی می باشد. و در بین سنگهای گرانیت، انواع گرانیت سفید قیمت بالاتری دارند. این بالا بودن قیمت هم به عوامل مختلفی بستگی دارد.

به صورت کلی گرانیت سنگی است که دربرابر انواع موارد تخریب کننده سنگ، از مقاومت بسیار بالایی برخودار است. و این مقاومت بالا را مدیون وجود کانی هایی مانند کوارتز یا سیلیس می باشد. اما کوارتز کانی ای است که بر روی رنگ گرانیت هم تاثیر گذار است. به نحوی که هرچقدر میزان این کانی بیشتر باشد، رنگ سفید در گرانیت بیشتر می شود. و رنگ سفید هم رنگی است که با هر سبک و سلیقه ای به راحتی هماهنگ میشود.

بنابراین اگر بخواهیم مهمترین دلایل گرانتر بودن گرانیت های سفید را برشماریم، باید مقاومت بسیار بالا و پرطرفدار بودن رنگ آن را عنوان کنیم. و مورد دیگر کاربرد گرانیت سفید در ساختمان سازی است. که براساس همین مقاومت بالا و رنگ سفید آن، میتوان از این سنگها در تمام قسمت های ساختمان استفاده کرد، چه در نمای داخلی و چه در نمای خارجی.

ایران کشوری ثروتمند است از لحاظ دارا بودن معادن سنگ ساختمانی طبیعی؛ و خوشبختانه سنگ گرانیت سهم بسیار خوبی را از این معادن دارد. هرچند که استفاده کردن از واژه بهترین برای گرانیت های سفید اشتباه است، زیرا همه این سنگها زیبا و بسیار باکیفیت هستند، اما در ادامه ۳ نمونه از پرفروش ترین گرانیت های سفید را معرفی میکنیم.

گرانیت سفید نطنز اصفهان دارای رنگ زمینه‌ سفید یا طوسی رنگ است و دانه های سیاه و خاکستری در تمام سطح آن به طور یکنواخت پراکنده شده است.

گرانیت نهبندان سنگی مقاوم با زمینه روشن با تم رنگی خاکستری می ‌باشد و دارای سه نوع آستان(توسی)، کرم و پرتقالی است.

یکی از روشن ترین گرانیت های گل پنبه ای در ایران، گرانیت زاهدان است و به دلیل همین رنگ زیبا و متفاوت اش از توجه بیشتری در بین خریداران برخوردار می باشد.

source: انواع سنگ گرانیت سفید

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

سنگ مرمریت

زمانی که برای خرید سنگ ساختمانی در بین انواع سنگهای طبیعی جستجو می کنید با سنگی آشنا می شوید که کمی با دیگر سنگها متفاوت است. و این سنگ، سنگ کریستال است.

البته نه سنگ کریستالی تزیینی که برای ساخت جواهرات از آن استفاده می شود. بلکه کریستالی که از معادن سنگهای ساختمانی طبیعی استخراج می شود و در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد.

سنگ کریستال نوعی سنگ آهکی است که در اثر فشار حرارتی ناشی از ماگمای مذاب و داغ در مدت زمان طولانی، مجددا متبلور شده و بلور های درشتی ایجاد کرده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت سنگ کریستال، سنگ مرمریت است اما تفاوت این دو سنگ در همین بلور های درشت می باشد.

و این بلور ها، نقطه عطف سنگ کریستال است. کریستال ضخامت نازکی دارد اما در مقابل مقاوت بالایی دارد. حتی بیشتر از سنگهای مرمریت. از ویژگی های مناسب این سنگ این است که برای استفاده در مکان های مرطوب بسیار مناسب است زیرا جذب آب بسیار پایینی دارد. این مورد تاثیر مستقیم بر روی قیمت سنگ مرمریت کریستال خواهد داشت.

اگر با در جست وجوی سنگی نازک با مقاومت بسیار بالا هستیم یا اینکه سنگ که قابلیت حکاکی داشته باشد و همیشه در معرض برف و باران باشد انتخاب چه سنگی است؟؟ جواب کاملا مشخص است؛ سنگ چینی!

ویژگی ها و مزایای دیگر استفاده از سنگ کریستال عبارتند از:

  • مقاوم در برابر شرایط جوی و تغییرات آب و هوا.
  • به خاطر رنگ سفید و روشن گرما را به خود جذب نمی‌کند و طبیعتی سرد دارد. سنگی منایب برای مناطق
  • قابلیت عبور نور از خود را دارد.

ما این سنگ از تنوع طرح و رنگ زیادی برخوردار نیست. و شاید بتوان گفت این مشکل بزرگِ کریستال است. البته این سنگ به خوبی نیاز افراد به سنگهای زمینه روشن را برطرف کرده است. و پاسخ به این سوال که آیا سنگ چینی و کریستال یکی هستند؟ باید بگوییم که با این توصیف بله.

source: سنگ چینی کریستال چیست؟

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

خرید سنگ نما

انتخاب و خرید سنگ ساختمانی برای مکان هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی یکی از اقدامات مهم در حوزه نازک کاری ساختمان می باشد. اما از آنجایی که میزان رطوبت در این مکان ها بالا است، آیا می توان از سنگ ساختمانی برای آن استفاده کرد؟

سنگ ساختمانی یکی از عایق ترین متریال های طبیعی در برابر جذب و نفوذ آب می باشد. همچنین سنگ طبیعی از جمله مصالحی است که به خوبی انرژی و حس بودن در مکان های زیبا و لوکس را القا میکند.

اما نکته حائز اهمیت این است که ویژگی عایق بودن برای همه سنگهای طبیعی صدق نمی کند. پس درنتیجه همه سنگهای ساختمانی طبیعی را نمیتوان برای سرویس بهداشتی و حمام به کار برد.

  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
  • مقاومت بالا در برابر مواد شوینده
  • دارای تراکم بالا و تخلخل بسیار کم

به این ویژگی ها باید در زمان خرید سنگ کف سرویس بهداشتی و حمام، به طور ویژه دقت کنید. زیرا سنگ کف از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد. و فراموش نکنید که هر سنگی را که انتخاب می کنید باید تمامی ویژگی های بالا را داشته باشد و صرفا به داشتن یک یا چند مورد اکتفا نکنید.

سنگ مرمریت یکی از زیباترین سنگ های تزئینی است با ویژگی های ظاهری و فیزیکی منحصربفرد. این سنگ از دسته سنگ های آهکی دگرگون شده است و به دلیل خلل و فرج کمتری که نسبت به سنگ های تراورتن دارند مقاومت نسبی و وزن بیشتری دارند.

source: سنگ مرمریت برای سرویس بهداشتی

  • mellat sang
  • ۰
  • ۰

خرید سنگ نما

سنگ تراورتن در سالهای اخیر به واسطه مزیت های فراوانش یکی از بهترین گزینه ها برای خرید سنگ نما ساختمان و دیوارهای آن می باشد. این سنگ به رنگ های سفید، کرم، شکلاتی، قرمز، گردویی، زرد، لیمویی، سیلور و شکلاتی است.که در بین این رنگها، تراورتن های سفید مورد توجه بیشتری قرار گرفتند.

سفید از آن دسته رنگ هایی است که تقریبا بین همه محبوبیت دارد. و میتوان آن را یک رنگ بی رقیب به حساب آورد. زیرا این رنگ نماد کمال، خلوص، بی گناهی، پاکیزگی، برابری، سادگی، خودکفایی و شروع جدید می باشد.

همچنین اگر بخواهیم رنگ سفید را در دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار دهیم، این رنگ باعث بزرگتر و پر نور تر شدن فضا می شود. به خصوص اگر این رنگ سفید در سنگهای ساختمانی صیقلی باشد.

زیرا سطح صاف، یکدست و صیقلی بودن آنها، علاوه بر بزرگ تر کردن فضا، به واسطه نوری که از سطح این سنگها بازتاب می شود، به فضای ساختمان جلوه ای لوکس و با شکوه می دهد. به همین دلیل است که رنگ زمینه سنگها در تعیین قیمت سنگ ساختمانی تاثیر فراوانی دارد.

با اینکه سنگ ‌های ساختمانی تراورتن سفید از معادن مختلفی استخراج می‌شوند، اما با (تقریبا) یکسان بودن ویژگی های همه سنگ های تراورتن سفید، راحت تر می توان آنها را از لحاظ زیبایی و پرفروش ترینِ آنها دسته بندی کرد.

سنگ تراورتن حاجی آباد (در انواع سورت بندی)، سنگ تراورتن عباس عباس آباد ( در انواع سورت بندی)، سنگ تراورتن دره بخاری، انواع سنگ تراورتن تکاب، سنگ تراورتن ابیانه، سنگ تراورتن آتشکوه، … از این دست سنگهای محبوب تراورتن سفید هستند.

source: انواع سنگ نما تراورتن سفید

  • mellat sang