سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

  • ۰
  • ۰

سنگ نما ارزان

بیشتر مشتریان و خریدارن ترجیح به خرید سنگ نما ارزان دارند. زیرا هزینه های پروژه های ساختمان سازی بسیار بالا است. بنابراین با خرید سنگ نما ارزان می توانند این هزینه ها را به میزان چشم گیری کاهش دهند. قیمت سنگ نما براساس فاکتورهای مختلفی انجام می شود و به صورت یکجا در نوع درجه یا سورت سنگ، مشخص می شود.

عواملی مانند عایق نفوذ رطوبت، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و حرارتی در قسمت های داخلی ساختمان می شود. و مهمتر از همه محافظ ساختمان در برابر باران های اسیدی و تغییرات جوی است.پس ما در این مقاله 5 سنگ نما ارزان را معرفی کرده ایم که هم زیبا هستند و هم مورد پسند همه سلیقه ها می باشد.

در سطح خارجی این سنگ تراورتن تکاب و فرج‌ هایی مشاهده وجود دارد. معمولا این فرج‌ ها را با مواد رزین می ‌پوشانند که سبب شده در برابر سرمای شدید به شدت مقاوم باشد. همین امر احتمال ترک ‌خوردگی، خردشدگی و ریزش تراورتن کرم تکاب را بسیار کم می‌کند. همچنین جالب است بدانید که این سنگ عایق نسبی برای حرارت و صدا به حساب می‌آید.

یکی از سنگهای پرکاربردی که می ‌توان در نماهای خارجی ساختمان و یا حتی داخلی از آن استفاده کرد سنگ تراورتن سفید ابیانه می ‌باشد. این سنگ از معادن استان اصفهان که در روستای ابیانه واقع شده است استخراج می ‌شود. این سنگ با دارا بودن ویژگی هایی همچون ساب پذیری فوق العاده، تراکم بالا و تنوع سورت در موارد بسیار مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ تراورتن سفید ابیانه عمدتا در ابعاد 40 طولی بصورت سابیده و چرمی فرآوری می گردد .

سنگ تراورتن عباس آباد به دلیل زیبایی، رنگ روشن متمایل به سفید، مقاومت بالا، صیقل پذیری عالی، تخلخل کمتر نسبت به سایر تراورتن ها، مقاومت زیاد در برابر باران های اسیدی و رنگ و طرح زیبا جزء منحصر به فردترین تراورتن های دنیا می باشد.

از جمله عوامل مهم بر روی شکل گیری رنگ و طرح سنگ تراورتن عباس آباد وجود عناصر موجود در آن یعنی آهن، کلسیم و … می باشد. و هرچه عناصر محلول در آب این منابع مقدار جزیی تری داشته باشد، رنگ سنگ روشن‌تر خواهد بود. این سنگ معمولا قیمت بالایی دارد اما عباس آباد درجه 2، در بین انواع سنگ نما ارزان قرار می گیرد که از کیفیت خوبی هم برخوردار است.

سنگ شکلاتی کاشان که گاها با نام تراورتن شکلاتی آقا محمدی نیز شناخته می‌شود از مرغوب‌ترین و بهترین تراورتن‌هایی است که در زمینه ساخت‌وساز کاربرد دارد. سنگ شکلاتی کاشان به علت زیبایی ساب پذیری عالی، تخلخل و کیفیت بالایی که دارد می ‌تواند در بخش‌های مختلف ساختمان استفاده شود.

پرداخت هایی که بروی سطح این سنگ انجام می شود به صورت صیقلی، چرمی و نسابیده است. تراورتن شکلاتی آقامحمدی در تمامی ابعاد تایل و طولی و اسلب تولید می شود.

source: معرفی 5 سنگ نما ارزان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی