سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

  • ۰
  • ۰

سنگ نما رومی

اجرای طرح های پیچیده، زیبا و چشمگیر مخصوص سبک نما رومی هستند. افزون بر این نمای رومی و سنگ نما رومی یک زندگی لوکس و مرفه را تداعی میکند.

سنگ مرمریت و مرمر به دلیل داشتن طرح های بسیار خاص و شیک در مقایسه با دیگر سنگ های ساختمانی، به بیشتر شدنِ این جلوه لوکس ساختمان کمک شایانی کرده اند. ولیکن سنگ مرمریت از جمله سنگ های طبیعی است که بیشتر برای نمای داخلی، سنگفرش، کف و پله مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین نسبت به تراورتن چگالتر و دارای منافذ کمتری بوده و فراوری آن برای کاربرد در داخل و خارج ساختمان متفاوت است. در حالت کلی استفاده از مرمریت با ساب براق، برای نمای بیرون استاندارد نیست و جهت بکارگیری آن در نما باید به نوع مرمریت، ساب، ضخامت و دیگر ویژگی های این سنگ توجه ویژه ای داشت.

پس نتیجه می گیریم سنگ مرمر و سنگ مرمریت نسبت به سنگ تراورتن از مقاومت کمتری برخوردارند. از طرف دیگر به دلیل وجود معادن بیشمار سنگ تراورتن در ایران و جهان استفاده از سنگ نما رومی تراورتن بسیار راج تر می باشد.

نمای رومی یک نمای منحصربه فرد و شناخته شده در بین سبکهای معماری در ایران و جهان می باشد. و سنگ نما رومی این خاص بودن را بیشتر کرده است. زیرا علاوه بر اینکه سنگ طبیعی بسیار زیبا می باشد، نمادی از استحکام، سختی و دوام به حساب می آید. به همین دلیل است که ساختمان های ساخته شده به این نما، طول عمر زیادی دارند.

در تایید این حرف می توانیم به بناهای باستانی باقی مانده از دوران باستان اشاره کنیم. و همانطور که مشخص است اکثر آنها، با سنگ مرمریت ساخته شده اند. برعکس ساختمان های امروزی که برای ساخت نما رومی از سنگ تراورتن استفاده می کنند.

source: خرید سنگ نما رومی با سنگ مرمریت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی