سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

  • ۰
  • ۰

خرید سنگ پارکینگ

یکی از مکان هایی که سنگ ساختمانی در آن بیشترین استفاده را دارد، پارکینگ هر ساختمانی می باشد. زیرا پارکینگ محلی است که در هر خانه رفت و آمد بالایی دارد. از تردد همه ساکنین، کارمندان، مشتریان، …گرفته تا تردد ماشین های آنها.

همچنین معمولا پارکینگ اولین مکانی است که در دید هر ببینده ای قرار می گیرد. بنابراین باید مصالحی را برای پارکینگ استفاده کرد که هم مقاوم باشد و هم زیبایی زیادی.

مصالح ساختمانی کمی وجود دارند که در عین مقاومت بالا از زیبایی بسیار زیادی هم برخوردار باشند. سنگ ساختمانی طبیعی یکی از این معدود مصالح ساختمانی می باشد که هر دو ویژگی را به خوبی دارد.

اما اگر از مقاومت و زیبایی سنگ طبیعی هم صرف نظر کنیم، پارکینگ مکانی است که می توان در تمام قسمت های آن از سنگ استفاده کرد. مانند کف، دیوارها، ستون ها، پله ها، … . با این حال آیا می توان از همه سنگهای طبیعی برای پارکینگ استفاده کرد؟

بنابر ویژگی های پارکینگ که در بالا بیان کردیم، باید در انتخاب سنگ مناسب برای این قسمت از ساختمان دقت ویژه ای داشت. بخصوص در زمان خرید سنگ کف. زیرا کف پارکینگ بیشتر از سایر قسمت های ساختمان در معرض رفت آمد و شستشوی مداوم قرار دارد.

به همین دلیل نمی توان از سنگ هایی استفاده کرد که در برابر سایش، جذب آب و رطوبت مقاومت پایینی داشته باشد. به عنوان مثال سنگ مرمر سنگ مناسبی برای کف پارکینگ نیست. چراکه شستشو، تردد و اثر تایر های خودرو بعد از مدتی روی سنگ ها اثر به جا می گذارد.

همچنین سنگ طبیعی باید توانایی تحمل بارهای سنگین وارده بر آن را داشته باشد؛ بدون آنکه ترک بردارد، خرد شود و در انتها شکسته شود. افزون بر این، باید سنگی باشد که تمیز کردن و نگهداری از آن راحت باشد.

source: خرید سنگ کف پارکینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی