سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

خرید آنلاین سنگ ساختمانی،فروش سنگ نما،نمایشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتی،شرکت بازرگانی فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ های صادراتی ملت سنگ

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی، خرید انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی، خرید و فروش سنگ اسلب خارجی و ایرانی، خرید آنلاین انواع سنگ نمای ساختمان، نمایشگاه سنگ های ساختمانی
با کیفیت ترین سنگ صادراتی در فروشگاه ملت سنگ، محکم ترین سنگ های ساختمانی و تزیینی در ملت سنگ، راهنمای صادرات سنگ، کاتولگ انواع سنگ ساختمان، راهنمای نصب سنگ اسلب خارجی و ایرانی،خرید انلاین مرغوب ترین سنگ نمای داخلی خانه، شرکت فروش سنگ ساختمانی، شرکت بازرگانی ملت سنگ
راهنمایی صادرات سنگ به تمام نفاط دنیا در فروشگاه ملت سنگ، متنوع ترین سنگ اسلب کف، شرکت بازرگانی ملت سنگ، انواع سنگ های ساختمانی و کاربرد آنها در فروشگاه انلاین ملت سنگ ، نمایشگاه سنگ صادراتی اصفهان

  • ۰
  • ۰

سنگ تراورتن

در بین مصالح ساختمانی سنگ تراورتن از جمله مهمترین متریال ها در معماری و ساختمان سازی به شمار میرد. زیرا این سنگ علاوه بر اینکه ویژگی های بسیار ایده عالی دارد، هم میتوان از آن در ساختمان سازی استفاده کرد و هم به عنوان سنگ تزیینی برای ساخت مصنوعات سنگی آن را به کار برد.

همچنین این سنگ از در دسترس ترین سنگهای طبیعی ایران است که تنوع بسیار زیادی هم دارد. ولی در این بین تعدادی از آنها هستند که در دسته بهترین سنگ تراورتن نما قرار می گیرند که طبیعتا فروش بیشتری هم دارند.

با اینکه تعداد آنها، کم هم نیست اما ما به معرفی ۳ نمونه از آنها اکتفا میکنیم. برای اطلاع از سنگهای دیگری که در این لیست قرار دارند به مقالات قبلی ما مراجعه کنید.

سنگ تراورتن عباس آباد: سنگی که محصول شهرستان محلات است و اگر بخواهیم یکی از سفید ترین و یکدست ترین سنگهای تراورتن را نام ببریم قطعا باید به سنگ تراورتن عباس آباد اشاره کنیم. و به همین دلیل هم هست که این سنگ علاوه بر اینکه فروش خوبی در ایران دارد، در بازار جهانی سنگ هم طرفدارای بسیار زیادی دارد.

بیشترین کاربرد آن در نمای خارجی یا اصلی ساختمان می باشد. زیرا به خوبی به ملات میچسبد و به راحتی از آن جدا نمی شود. همچنین به راحتی خرد نشده و نمیشکند. ساب پذیری خوبی دارد، به آسانی تمیز می شود، در برابر تابش نور خورشید و تغییرات جوی هم مقاومت زیادی دارد.

سنگ تراورتن حاجی آباد: تراورتن حاجی آباد یکی دیگر از محصولات شهرستان محلات است که جز قدیمی ترین و پر استفاده ترین سنگهای تراورتن می باشد. دارای بازه رنگ زمینه ی کرمی، شکلاتی و گردویی است که به صورت های چرمی، تیشه ای، آنتیک، … فرآوری می شود. همچنین در ۲ سورت موج دار و بی موج به بازار عرضه می شود.

سنگ تراورتن حاجی آباد و سنگ عباس آباد ویژگی های یکسانی دارند اما سنگ حاجی آباد تخلخل کمتری دارد که باعث شده عمر این سنگ بیشتر باشد. کاربردهای این سنگ در نمای خارجی (اصلی)، داخلی و ساخت تزیینات سنگی است.

سنگ تراورتن کاشان: یکی از مرغوب ترین سنگهای تراورتن، تراورتن کاشان است. همچنین تراورتن کاشان متنوع ترین سنگها را دارد. بازه رنگی این سنگ، کرمی، دودی یا سیلور و شکلاتی است.

تراورتن کرم کاشان دارای رنگ کرم، کرم بژ و بژ می باشد و موج های یکنواخت و منظم آن از مشخصه های بارز این سنگ است. نوع سیلور کاشان از همگون ترین سنگهای نما با هر محیطی است زیرا تنوع رنگی آن از طوسی مایل به سفید تا سیلور خاکستری متغیر است

source: مرغوب ترین سنگ تراورتن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی